2013-06-05

Roinaa täynnä

Aarteita taitaa olla meidän nurkat kohta täynnä, joidenkin mielestä romua.
 Appiukon mielestä ainakin roinaa! :D 
Mutta minkäs sitä itselleen mahtaa kun kirpputorilla törmää tälläisiin ihanuuksiin ja vieläpä ihan pilkkahintaan! 
Madon syömä jakkara ja pienenpieni kukkapöytä, kumpikin parhaat päivänsä nähnyt. 
Ja sitten vielä äiti meni ja löysi 1,5 eurolla tuon IHANAN kannun! Ihana äiti <3 Ihana kannu <3 


Ajatella, mun elämäni eka saumurilankarulla loppui! Olen siis saumuroinut 5000 metriä lankaa, 5 kilometriä! 
Muutama ompelus on valmistunut ja muutama on vielä paininjalan alla, mutta niitä en voi paljastaa vielä. Salaisuuksia. ;) Parin viikon päästä lupaan tehdä niistäkin postauksen.

Toinen mainitsemisen arvoinen tai ainakin minulle suuri saavutus oli eilen, lähdin hölkkäämään ajatuksena 7,5km, mutta juoksu vain luisti ja meninkin 11,1 km! Hyvä minä! Siitä intoutuneen illalla selailin nettiä ja tulostin puolimaratoni ohjelman.. Hmmm, vähän täytyy vielä harkita. Itsensä ylittäminen ja itsensä kanssa kamppailu, ne asiat saa varmaan monen innostumaan tälläisistä suorituksista. Joillain ehkä kunnianhimo, mutta kukapa sitä nyt juoksis sen takia, että saa kunniaa? En minä ainakaan, ihan sama mitä muut ajattelee, sen hyvä olon tähden ja liikunnan ilosta minä juoksen. Katsotaan onko minusta siihen. 
Huomasinpa myös eilen että mun lenkkareissa on REIKÄ! Ikinä en ole saanut puolessa vuodessa lenkkareita kulumaan tuohon kuntoon! :)


Vielä piti hakea muutama syreenin oksa maljakkoon, ennenkö kaikki kukat on varisseet puskista. 

Nyt mars pihalle kärräämään kottikärryillä kiviä kivijalanympärille. Muutama metri eli muutama kottikärryllinen jäljellä, ainakin 20 metriä takana. Arvatkaapa onko kädet maitohapoilla ja rakoilla. No on, mutta ei valiteta! Ihanaa kun saa laittaa omaa pihaa, mä niin tykkään! Hyötyliikunnan kannalta. ;)
Jos tuo aurinkokin edes vähän antais väriä.. Uhkaavasti kyllä jostain kuuluu jyrinää.