2014-04-02

Astetta pöllömpi


Ei pöllömpi neulatyyny, vai mitä? 
Vanha kun syö kaikki sisäänsä, oli uuden aika.
Tämä tuskin nokkaansa aukaisee piikeille. 


Idea on peräisin Super söpöt neulatyynyt-kirjasta. 
Aikas SuperSöpöläinen tämä onkin! 



Tiiättekö, ihan hirveetä, tai no hirveetä ja hirveetä, ihanaahan se on, mutta siis kun mua kevättäis jo niin kovin!
Tänään taas kolahti Viherpiha postilaatikkoon ja siitä intoutuneena tilasin Ukkokullalta jo ikkunalaudan, että saan yrttejä sun muita ruukkuihin ikkunalle. 
Viherpeukalon nettisivujakin on ahkerasti kulutettu.
Ja se kivikuorma, sellaisen tahtoisin niiiiin kovasti tuonne tallin markille ja multaa kans mä tartten! 
Kovasti odottelen jo niitä tulpaanejakin tuolta penkistä nousevaksi, 
ne taitaa pitää hullua jännitykses kun ei ollenkaa vieläkään sieltä pilkota. 
Liekö siihen syynä se mun vihertämätön peukalo. ;) 
Mutta hei, huomasin että ainakin mun Lumipallopensaat elää, jotka syksyllä taimialesta ostin 2e/kipale! 
Ja -30% Tammikin näyttää elon merkkejä.
Jossain siis olen jotaintehnyt oikein! :D 

Mutta yks mikä on varma, huomenna menen ja ostan kesämekkokangasta!
Niin josko sillä saisin kesän pikkuisen nopeampaa saapuvaksi!